3. august 2012

Gratis lopper!

En tidligere lejer hos min kærestes stedfar efterlod en indsamling til loppemarked. Masser af glas, porcelæn og julepynt. Nu er hun flyttet fra det hele og der skal ryddes op, så vi måtte tage lige hvad vi havde lyst til.
Vi fik en masse glaskugler til juletræet (sådan nogle har vi ikke ejet tidligere), keramikfigurer, vaser og et par ruskindsjakker, som jeg tænker kan bruges til slidlag på futter til børnene.

Men der var også et par skatte imellem: et par B&G vaser, Bjørn Wiinblad Aarstiderne (alle fire i 27 cm) og noget stel med Lochs of Scotland.

Nogen der kender til sidstnævnte?

6 kommentarer:

  1. Hejsa..

    Lochs of skotland er et af de ældste engelsk fajance stel. Og kan fåes i rød, brun, sort og blå.. Samler selv på blå ;) Svært at opdrive her i DK til ok penge..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar. Det er netop det blå stel, der står nogle dele af :-)

      Slet
    2. Du må jo sige hvis du er interesseret i at sølge ;oP

      Slet
    3. Det er helt klart til salg, da det kun står og fylder og samler støv som det er nu. Jeg vil prøve at tage nogle billeder af det og få styr på hvor meget der er.

      Slet
  2. Det ville være skønt hvis vi kunne handle til en god pris ;-)
    Hvor bor du henne af - er jo lidt svært at sende en omgang porcelæn!
    Vil du sende billeder til min mail og evt pris??

    Min mail er: ketty_josefsen@hotmail.com

    Tak..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa..

      Tak for din mail, og beklager at jeg ikke har skrevet før, men har desværre fået slettet din mail :/
      Men siger desværre nejtak, det er for lidt at køre efter - og jeg er kun int. i Locks of scotland..
      Men mange tak for tilbuddet

      Vh Ketty

      Slet