22. juli 2012

Tversted marked og noget glemt...

Igår fik jeg slet ikke fortalt hvad jeg fik købt på markedet... Det var et meget lille marked i år, men i en af de første kræmmerboder fandt jeg en hel æske med håndmalet påskepynt.

Bezaubernder Osterschmuck. Liebevoll, handbearbeitet und handbemalt
Jeg husker æggene fra min barndom, hvor vi også havde nogle endnu mindre, men fuglene og harerne har jeg først opdaget i år. I påsken fandt jeg mine første fugle og æg i den lokale genbrug, men harerne købte jeg desværre ikke med hjem, da jeg ikke syntes de så ud til at være håndmalede.



Og så glemte jeg helt at vise noget min mor købte da vi var på dyrskue. I Husflids teltet var der mange skønne kreative ting (jeg havde lyst til at melde mig til alle kurser) og en bod med lidt kreasager i landbrugstema. Dvs. stof og knapper med traktorer og dyr. Min mor syntes bestemt at jeg skulle sy noget med traktorer til Klemens, så hun gav mig et lille stykke stof.

Dermed kan jeg ikke give materialemangel skylden for at det ikke skulle blive til noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar