15. juli 2012

Far-søn-slips

Jeg læser med på flere blogs som deltager i Boys Month 2012 hos Frk. Turkis. Derfor kom jeg i tanke om disse slips som jeg syede sidste år.

Da vi skulle til min søsters bryllup sidste sommer søgte jeg efter børneslips, så Klemens kunne komme til at være lige så fin som sin far. Desværre er udvalget ikke så stort... Samtidig ville jeg gerne at de kunne matche mig i min turkise sommerkjole. Derfor endte jeg med at sy slipset selv. Jeg købte to ens og syede så det ene om til Klemens (opskriften fandt jeg efter længere tids googlen).

Som en lille detalje kan man jo sætte sit eget mærke bagpå til at holde bagsnippen (jeg ejer dog kun "Made by my mommy"-mærket fra Stof & Stil)
Det andet sæt, i lyserød lavede jeg i forbindelse med Julianes barnedåb i oktober.

Han blev SÅ fin!


1 kommentar: